
Royal Events
by TimHotels
La Royal Events by TimHotels, am creat un loc care sa aduca oamenii impreuna in cele mai importante momente din viata lor – fie ca vorbim de o nunta, un botez, o petrecere in familie sau un eveniment de business. Am gandit totul cu grija: o sala spatioasa, o gradina frumoasa la parter pentru aer liber si liniste, bucatarie proprie pentru mancare proaspata si gustoasa, dar si camere confortabile pentru invitati care vin de departe. Ne dorim ca cei care ne trec pragul sa se simta bine primiti, ascultati si sustinuti – de la prima discutie pana la ultima felicitare de dupa eveniment. Nu ne dorim doar sa oferim o locatie – ci o experienta bine organizata, fara stres, in care totul functioneaza cum trebuie si fiecare detaliu e pus acolo unde trebuie. Asta ne propunem. Si facem asta cu placere.
Rezerva acum!150 pers.
CAPACITATE SALA

Descopera rafinamentul si atmosfera unica Royal Events!



Bine ati venit la Royal Events Timisoara!
Un loc creat special pentru evenimente care conteaza cu adevarat – de la petreceri in familie si nunti, pana la intalniri corporate si lansari. Avem o sala spatioasa cu o capacitate de pana la 150 de persoane si o gradina cocheta, perfecta pentru evenimente in aer liber, cu pana la 60 de invitati. Punem la dispozitie bucatarie proprie, camere pentru cazare, parcare privata si tot sprijinul necesar pentru ca ziua ta sa iasa exact cum iti doresti. Suntem aici sa te ajutam sa organizezi un eveniment fara griji, intr-un loc in care te simti bine de la prima vizita.
Te asteptam cu drag!
Despre noi

Nunti & Botezuri
La Royal Events, punem la dispozitie un spatiu perfect pentru cele mai frumoase momente din viata – fie ca este vorba de o nunta de vis sau un botez intim, in familie. Sala noastra spatioasa si gradina de la parter sunt ideale pentru ceremonii in aer liber, decoruri personalizate si petreceri care raman in amintire. Ne ocupam de aranjamente florale, meniuri adaptate gusturilor tale si iti oferim sprijinul unei echipe care chiar se implica.
Tot ce trebuie sa faci e sa te bucuri de ziua ta.
DETALII
Petreceri Private
Fie ca sarbatoresti un majorat, o aniversare, o cununie civila sau un baby shower, la Royal Events gasesti locul potrivit pentru un eveniment exact asa cum iti doresti: intim, elegant si bine organizat. Ne ocupam de tot ce ai nevoie – de la decoruri si meniu, pana la atmosfera care face diferenta.
Tu adu oamenii dragi, de restul ne ocupam noi.
DETALII


Gradina Royal Events
Un colt de verdeata elegant, amenajat cu grija la parterul locatiei, perfect pentru cununii civile in aer liber, receptii intime sau cocktailuri relaxate sub cerul liber. Gradina are o capacitate de pana la 60 de persoane si este dotata cu mobilier de exterior confortabil, iluminat ambiental si posibilitatea de decor personalizat, in functie de tematica evenimentului.
Un spatiu care adauga un plus de farmec oricarui moment special.
DETALII
Evenimente Corporate
La Royal Events By TimHotels, colaboram cu echipe si companii care isi doresc mai mult decat o simpla sala de evenimente. Fie ca organizezi o conferinta, un training, o lansare de produs, un team building sau un corporate party, iti punem la dispozitie un spatiu modern si versatil, cu tot ce ai nevoie: logistica completa, sistem audio-video, zone de relaxare si intimitatea necesara pentru un eveniment reusit.
Ne ocupam de organizare cap-coada, ca tu sa te poti concentra pe ceea ce conteaza: echipa, mesajul si atmosfera potrivita.
DETALII

Cazare
Testimoniale

Nunta noastra a fost un vis implinit! Gradina a fost perfecta pentru cununia civila, iar sala impecabil decorata.
Andreea & MihaiAm avut un eveniment corporate perfect organizat. Locatie eleganta, meniu excelent si echipa profesionista
Claudia P., Manager HRNe bucuram ca v-am ales, intregului personal pentru tot ce ati facut pentru noi! Recomand cu mare drag.
Laura DraganRecomand cu mare caldura. Localul si personalul de nota 10, mancarea foarte buna si servirea impecabila. Cu siguranta vom reveni si pentru alte evenimente.
Adriana CosteaTotul a fost minunat. Staful de mare ajutor si foarte punctuali, mancarea foarte buna si diversificata, sala de nunta selecta si potrivita pentru orice eveniment. Lumea a fost incantata, invitatii sau simtit de minune si cu siguranta o sa mai revenim si cu alta ocazie. Va multumim.
Nicoleta-Sorina RosuTotul a fost minunat la nunta: sala foarte frumos amenajata, mancarea buna si servirea exceptionala, laudata de toti invitatii. Va multumim pentru acest eveniment deosebit pentru noi. Gergö & Mariana.
Mariana HutonLocul unde chiar poti organiza un eveniment major! Mult bun gust, servire ireprosabila, personalul foarte atent si prompt cu clientii! Felicitari!
Camelia GherghinaExtraordinari! Va recomand cu drag. Mancare foarte buna, servire impecabila, implicare si flexibilitate. Ne-ati ajutat sa avem un eveniment reusit. Va multumesc!
Daiana IleaAti fost extraordinari! Totul a fost perfect si nu a lipsit nimic de la nunta noastra! Sala este foarte frumoasa, mancarea a fost laudata de invitati si servirea a fost ireprosabila! Felicitari pentru munca depusa! Recomandam cu incredere! Antonela si Maximilian.
Ana GosaRestaurant - Simplu, gustos si primitor
La restaurantul nostru, parte din TimHotels, va asteptam cu mancare buna, gatita cu grija si inspiratie din bucataria locala si internationala. Ne plac retetele simple, dar bine facute – preparate proaspete, gustoase si potrivite pentru orice moment al zilei, fie ca e vorba de un pranz rapid, o cina relaxata in familie sau o intalnire de afaceri. Atmosfera e calda, decorul e discret si placut, iar fiecare masa e o ocazie de a te opri putin din ritm si de a savura.
Te asteptam cu drag sa ne descoperi – poate chiar sa revii.

Restaurant
Organizare Evenimente
La Royal Events Timisoara, am creat un spatiu versatil, potrivit pentru toate tipurile de evenimente care merita un cadru special. Fie ca planifici o nunta romantica, o petrecere aniversara, un workshop sau o conferinta de afaceri, te asteptam cu sali primitoare, servicii bine puse la punct si o echipa dedicata, pregatita sa te sprijine pas cu pas.
Ne ocupam de organizare in cele mai mici detalii – ca tu sa te bucuri de eveniment, nu de stresul din spatele lui.

Organizare Evenimente
Cazare
Hotel Royal Plaza Timisoara pune la dispozitie o selectie atent aleasa de camere si suite, gandite pentru a raspunde nevoilor fiecarui oaspete. De la camerele standard – confortabile, luminoase si primitoare, pana la apartamentele de lux, cu vedere panoramica si facilitati moderne, fiecare spatiu este amenajat cu grija pentru ca sederea ta sa fie cat mai placuta.
Indiferent ca esti in oras pentru un eveniment, o intalnire de afaceri sau doar in trecere, la noi gasesti linistea si confortul de care ai nevoie.
